zaterdag 1 juli 2017

Merry christmas

Ook al schijn het zomerzonnetje, ik wil jullie vandaag een kerstkaartje laten zien met de nieuwe juli collectie. Hebben jullie de nieuwe sneeuwvlokken/merry christmas stans al gezien? Deze is zo ontzettend leuk...Ik heb de stans uit wit linnen cardstock gesneden en de vlokken bewerkt met een glitterpen. De grootste vlok heb ik nogmaals uitgestanst met de losse vlok van het kerstbal snijstencil en een beetje verhoogd opgeplakt. Zo wordt de rand nog speelser. Deze nieuwe sneeuwvlokken stencils zijn super leuk te combineren met de wat oudere sneeuwvlokken rand 6002/0690

De kersttakjes krans heb ik eerst uit kraft cardstock gestanst en vervolgens uit designpapier. De besjes heb ik uit het designpapier geknipt en op de kraft krans geplakt. De krans heb ik daarna in tweeën geknipt en onder en boven het ribbelkarton geplakt.
De kaart heb ik afgemaakt met een mooie poisetta bloem en 2 schattige bambi's

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden,  tot de volgende keer! 

Groetjes Geertje 

Geen opmerkingen: