maandag 19 december 2016

Little boys....big dreams

Ik ben aan de slag gegaan met het nieuwe stans papierblok Cool Dudes van Joy!Crafts en heb hiermee een stoer jongenskaartje gemaakt. Ik heb zoals zovelen altijd wat moeite met jongens en herenkaarten. Het liefst gebruik ik bloemetjes en andere frutsels op mijn kaarten, maar dit kan natuurlijk niet op een stoere kaart. Daarom is dit nieuwe papierblok een uitkomst, het zit boordevol lieve, stoere plaatjes met teksten & tags.
Het papier heeft een frisse coole uitstraling... het perfecte basismateriaal voor een geweldige kaart.




Ik heb een soort rand gemaakt door de sterren te stansen uit cardstock en design papier en deze tussen het cardstock en design papier van de kaart in te plakken.
Wat vinden jullie van de olifanten stans? Ik vond hem er zo leuk bij passen...het is net of varen de heren naar Afrika in hun teiltje.

Liefs Geertje


Gebruikte materialen:
  • 6002/0531   Cutting, embossing & debossing stencil - Olifant klein
  • 6002/0649   Snij- embosstencil - achtergrond eindeloos swirls
  • 6002/2050   Cutting & embossing stencil - Sterren
  • 6011/0381   Papier-Stansblok Cool Dudes

1 opmerking:

Anoniem zei

Heel mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby