maandag 5 december 2016

In the picture Paracord

Het is vandaag de 5e van de maand, tijd voor de In The Picture van Joy!Crafts. Deze keer hebben we allemaal wat gemaakt met Paracord. Neem maar eens een kijkje op het blog.


Ik heb het leuke paracord verwerkt op een kerstkaartje. Op youtube kun je allemaal leuke knoopvoorbeelden vinden. Zo kwam ik deze kerstboom tegen, maar ook kerststerren, kransen engeltjes...en nog veel meer voorbeelden zijn er te vinden. De boom heb ik versierd met kerstballen, welke ik gestanst heb met de rondjes van Mery's hart bloemen 6002/0597



Op het blog van Joy!Crafts zie je wat er allemaal gemaakt kan worden met het veelzijdige paracord
Onder degene die een reactie achterlaten op het blog van Joy!Crafts verloten we een leuke prijs uit dit thema.
12 december wordt de winnaar bekend gemaakt!
Leuk dat jullie even een kijkje kwamen nemen en ik wens jullie allemaal nog een gezellige pakjesavond toe.
Liefs Geertje

1 opmerking:

ionabunny zei

That little tree is just so cute. Love this. Hugz