maandag 3 oktober 2016

Herfst

Vandaag is het weer tijd voor de nieuwe challenge van Paradise of Magnolia.
Het thema voor de komende 2 weken is Herfst.
Ik vind deze periode ook altijd wel weer gezellig. Fijn 's avonds met een bakje thee op de bank tv kijken of een boekje lezen. Maar het is ook weer de tijd van kou en nattigheid buiten.
Ook leent de herfst zich uitstekend om lekker creatief aan de slag te zijn.
Voor deze challenge heb ik me uitgeleefd met blaadjes en herfst tinten.
Deze stoere magnolia heb ik ingekleurd met derwent colorsoft. Ik heb even een lijstje met gebruikte kleuren gemaakt:
  • Huid: C170, C180 & C550
  • Blauwtinten: C380 & C390
  • Jasje: C530 & C590
  • Broek en haar: C530, C600 & C640
  • Wiel en zadel: C640, C650 & C700
Ik hoop weer veel mooie herfstkaarten te zien bij de challenge.

Met dit kaartje wil ik meedoen bij:
Groetjes Geertje

3 opmerkingen:

Nicolette zei

Je kaart is schitterend Geertje.
Groetjes Nicolette

Kirsty zei

Hi just love her with your dies and colours thank you for joining us in The Midweek Magnolias challenge:)

Cathy Lee zei

Gorgeous card! Fabulous design and I love how Tilda is riding through the leaves. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
Hugz,
Cath