donderdag 28 januari 2016

Drieluik Dutch Doobadoo

Ik ben de laatste dagen druk met het Dutch Doobadoo Drieluik bezig geweest. Het is een drieluik van MDF wat ik helemaal in de romantische/valentijn stijl bescrapt heb.
Bij Dutch Doobadoo hebben ze tot a.s zaterdag 30 januari een hele leuke sketch challenge lopen voor dit drieluikje.

Het papier is alweer een oudje van MME - Lost &Found. De plaatjes komen van internet en heb ik uitgeprint op canvas papier. Verder heb ik voor de aankleding vele bloemetjes en stansen gebruikt van allerlei merken.
Ik wil met deze drieluik meedoen bij :
Dutch Doobadoo challenge 11 - drieluik
Hobby Vision challenge 46 - harten
Webshop AnMa Creatief - bloemen

Ik benieuwd wat jullie ervan vinden

Lieve groetjes Geertje


1 opmerking:

scrapcreations-judith zei

Heel erg mooi gedaan, de kleuren zijn ook prachtig. Leuk dat je meedoet met de januarichallenge bij AnMACreatief. Groetjes Judith