dinsdag 3 februari 2015

vogels op je kaart

De nieuwe uitdaging bij cards & scrap voor deze week is;  verwerk vogels op je kaart.  Nu zijn wij een familie met vogeltjes,  dus dit is een hele leuke opdracht. Onze oudste zoon is vorige week met zijn vogels wereldkampioen geworden en de middelste heeft een bronzen pak behaald!  Moeders is super trots natuurlijk! !
Ik wilde eerst bij ons in de volière foto's maken en deze op mijn kaart verwerken.  Dit is er door alle drukte bij gebleven en ben ik toch maar weer met een mooie magnolia aan de slag gegaan.
Dit kaartje is letterlijk met moeite van mijn hand gekomen. Ik heb namelijk al 2 weken pijn aan mijn gewrichten van mijn rechterhand 😦. Vandaag krijg ik de uitslagen van de bloedonderzoeken.  Zou graag willen weten wat er aan de hand is en hoop dat dit duidelijk wordt.

Nu mijn kaartje😊
Ik heb deze mooie magnolia ingekleurd met derwent.
En het kaartje natuurlijk gepimpt met diverse stansen en bloemen. 
De sponsor voor deze week is marianne design
Groetjes Geertje


5 opmerkingen:

Je@net zei

Een prachtige kaart, Geertje. Maar dat kan natuurlijk ook niet anders met jullie hobby.
Mijn felicitaties voor je zoon, een knappe prestatie!
Sterkte met je hand, ik duim voor een goede uitslag. Beterschap!

Richtsje zei

Lief kaartje Geertje! Leuke kleurencombinatie heb je gebruikt! En de inspiratie mag duidelijk zijn als je zo als trotse mem tussen de vogels door loopt!! Super hoor om de hobby van je kinderen zo beloond te zien. Proficiat!! Hopen dat er niet al te akelige dingen uit je bloedonderzoek komen maar wel goed dat je weet wat er aan de "hand" is... Beterschap!

Groetjes Richtje

Frosien zei

Leuke kaart Geertje, het ziet er prachtig uit, groetjes Frosien

Bernadet zei

Superleuke kaart Geertje.
Ben benieuwd naar de uitsla van je hand.
Ik duim voor je

Tinie zei

Erg leuk kaartje, Geertje!! Ja die vogel uitdaging is niet zo moeilijk voor jou;) Wel lastig dat je zo'n pijn hebt aan je hand, hoop dat het meevalt!
Groetjes Tinie