zaterdag 4 oktober 2014

world card making day

Op ons challenge blog van cards en scrap
hebben we ter ere van de world cardmaking day ieder uur een prachtig inspiratie kaartje voor jullie. Mijn kaartje wordt om 13.00 uur gelanceerd. Dus ook hier op mijn blog natuurlijk😊
Beschrijving: Als basis heb ik een ecru dubbele kaart van 13,5x13,5 genomen. Hierop heb ik bruin cardstock van 13x13 geplakt. Vervolgens uit een paperpad van Studio Light design papier van 12,5x12,5 gebruikt. Met 2 cirkel stansen heb ik de bruine ring gemaakt, deze heb ik geëmbost met een achtergrond embosmal. De bloemenpartij is een combinatie van allemaal verschillende ponsen en snijmallen. De grote bloem is een floralpunch van Nellie Snellen. De takjes zijn een creatable van Marianne Design en een stans van Joy. De tekst is van harte beterschap in het fries, deze heb ik gemaakt in Word en geprint op een strookje cardstock. Onder de tekst zit nog een filmstrip stans van Joy. 

De eerste prachtige creatie is vanmorgen om 6 uur al gepost. Dus als je dit nog niet gezien hebt....neem snel een kijkje bij cards en scrap

Nog een heel fijn weekend gewenst

4 opmerkingen:

Trijntje zei

Hoi Geertje Het is een heel mooi kaartje geworden. Vooral leuk met de Friese tekst. Groeten Trijntje

Peggy zei

Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt.
Vele groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Bernadet zei

Ontzettend leuk Geertje

Welmoed zei

Mooie warme kleuren voor deze prachtige betterskip kaart,Geertje!

Fijn weekend en vriendelijke groet,
Welmoed