dinsdag 6 december 2011

Karen's Doodles uitdaging 92

Goedemorgen allemaal,
Vandaag is weer de nieuwe uitdaging van Karen's Doodles gestart. Deze week is de opdracht een prachtige schets waar je mee moet werken.
Ik vond hem zelf erg mooi en ga er binnenkort nog een paar kerstkaarten mee maken.

Deze week is het de beurt aan mijn team (Bovine). De Dt-leden hebben weer prachtige voorbeelden gemaakt.
Mijn bijdrage voor deze week.

Het papier is van My Minds Eye- Good day sunshine. Zo zie je maar dat zomers papier ook leuk voor een winters tafereeltje is. Het afdrukje is Skating Pair van KD, deze heb ik ingekleurd met derwent.
De bloemen zijn stansjes van marianne design creatables.
Ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen met de uitdaging, je kunt 3 prachtige digi's winnen van Karen's Doodles. Dus dit is wel de moeite waard.

8 opmerkingen:

Irene zei

Schitterende kleurencombinatie en super ingekleurd Geertje!!

Groetjes, Irene

Joukje zei

Wat weer een prachtig kaartje!1
Groetjes Mem

Renata van Miltenburg zei

Wat een prachtig, sfeervol kaartje in mooie kleuren. Top!

Liefs, Renata

* Üla * zei

Prachtig kaartje, Geertje en de kleurtjes ook.
groetjes Ula

Liberta zei

Je hebt de sketch erg leuk gemaakt.

Liefs, Lieb

Cathy zei

Heel erg leuk kaartje en prachtige kleuren!

Petra zei

Die van jouw is ook al zo leuk!! Ik ben weg van je kleurencombinatie!!
Liefs Petra

Ellen zei

Wat een leuke kaart Geertje!
Groetjes Ellen