dinsdag 26 juli 2011

Sailor boy

Dit is alweer mijn laatste creatie als gastdesigner bij karen's doodles. Ik heb het heel leuk gevonden en vind het jammer dat de maand alweer om is. De uitdaging voor deze week is alles mag. Dit is niet zo moeilijk. Ik heb gekozen voor de digi sailor boy en heb een kaartje gemaakt voor mijn neefje die gister 2 is geworden.
Het papier wat ik gebruikt heb is van maja design. Ik blijf het mooi vinden.
Het afdrukje heb ik gekleurd met derwent. De digi is natuurlijk van Karen's Doodles en is verkrijgbaar in de shop.


Liefs Geertje

10 opmerkingen:

Irene zei

Prachtige kleurencombinatie Geertje en het plaatje is helemaal top voor een klein manneke!!

Groetjes, Irene

Sieta zei

Hoi Geertje, Leuke kaart met een schattig afdrukje erop.

Lieve groetjes Sieta

anja zei

heel erg mooi ,mooie kleuren combi.
wat betreft de cricut heb jij geen design studio ,is erg fijn werken samen met de cricut.
bedankt voor je mooi bijdrage deze maand.
liefs anj KDDT-NL

Aartje zei

Hallo Geertje, wat een prachtige kaart heb je ervan gemaakt. Ik heb deze digi ook en ik krijg van jouw kaart meteen inspiratie. Echt super is hij.
Groeten Aartje

Angelique zei

Prachtig, zo'n mooi geheel! jammer hoor dat het er weer op zit voor je, je hebt zo'n schitterende creaties gemaakt!!

Bernadet zei

geweldige kleurencombi Geertje!!
superleuk dat je onze colega wilde zijn da afgelopen weken!!

Aletta zei

Het is weer een prachtige kaart !!!
Leuk dat je afgelopen maand GD was bij KD en ik blijf je mooie creaties volgen.

Groetjes Aletta

Riet zei

Prachtige kaart Geertje,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Ellen zei

Alweer zo'n prachtige bijdrage van jou Geertje! Super dat jij onze gast Designer wilde zijn, ik heb genoten van je mooie kaarten!

Groetjes Ellen

Maria Matter zei

such a sweet little boy! this is very beautiful!!!
hugs & blessings