maandag 25 juli 2011

Cars

Onze jongste zoon is afgelopen vrijdag 5 jaar geworden. Hij is een echte Cars fan (lightning mc queen) en dus moest er een kaartje van deze race held gemaakt worden.
Een paar maanden geleden heb ik een cartridge voor de cricut van Cars gekocht en behalve een paar afbeeldingen voor de slaapkamer heb ik er nog niet veel mee gedaan. Een mooie gelegenheid om het apparaat weer uit de kast te halen.


Ik doe veel te weinig met de cricut. Als je ziet welke vormen er allemaal uitgesneden kunnen worden.......

Dit weekend was vol van de verjaardagsvisite en ben ik niet aan het freubelen toegekomen. Ik hoop dat de avonden van de komende week wat productiever zullen zijn.
Liefs Geertje

1 opmerking:

Bernadet zei

proficat met je zoon Geertje.
En wat heb je een prachtige auto voor 'm gemaakt zeg. Super, zal hij vast ook gevonden hebben;0