woensdag 1 juni 2011

Butterfly especially made for you

Tot mijn grote verassing kreeg ik 2 weken geleden te horen, dat ik bij alles met en over kleuren met derwent de challenge gewonnen heb. Ik kreeg een prachtige prijs opgestuurd en mag deze week gastdesigner zijn.
Dit vind ik een hele eer en heb even mijn best gedaan om er wat moois van te maken.
De opdracht voor deze week is Alles mag als het maar derwent is.
Ik heb een mdf doosje omgetoverd tot een bonbon-doosje.





Het doosje met inhoud (lekkere chocolaatjes) heeft mijn zoon aan zijn juf gegeven. Het viel letterlijk en figuurlijk in de smaak.
Liefs Geertje

3 opmerkingen:

Irene zei

Zeker weten dat je hiermee je GD-schap helemaal hebt verdiend Geertje want het is prachtig!!!!!

Groetjes, Irene

Welmoed zei

Prachtig, een mooi geheel met hele lieve kleuren!

Vr. gr. Welmoed

Angela zei

Wouw Geertje, wat gaaf joh. Proficiat hoor en je hebt er een schitternde creatie voor gemaakt.

XOXO Angela