vrijdag 9 juli 2010

Een nieuw uiterlijk

Hier is het nieuwe uiterlijk van mijn blog al. Super vrolijk, fris uiterlijk voor zulk prachtig (best wel heet) zomerweer.
Ik ga vanavond weer aan de knutsel en zal jullie binnenkort weer wat nieuwe creaties laten zien. De laatste weken heb ik wat meer tijd aan het leren moeten besteden, aangezien ik de laatste toetsen voor de secretaresse opleiding had. Ik heb het gelukkig gehaald met hele mooie cijfers. Dit hebben we afgelopen dinsdag met de hele klas middels een etentje gevierd. Daarna nog even nederland - uruguai gekeken op het terras. Super!!
Nu maar hopen dat ze er zondag ook door komen. Leeuwarden stond dinsdag al op zijn kop laat staan wat er dan zondag gebeurt.

4 opmerkingen:

Welmoed zei

Van Harte Gefeliciteerd Geertje! en je blog ziet er zomers, zonnig en vrolijk uit! vr. gr. Welmoed

Hetty zei

Van harte gefeliciteerd en je blog is weer super mooi

gr hetty

Angelique zei

gefeliciteerd!! Je blog ziet er weer geweldig mooi uit zeg!!

Geertje zei

Het was een noodgedwongen verandering, want de vorige werd ineens verwijderd. Dus ik moest wel, want wit is ook maar wit. Hartsikke bedankt voor jullie leuke reacties.

Groetjes Geertje