maandag 21 juni 2010

te laat

Ik was helaas te laat om voor de derwent blog een kaartje te plaatsen. Ik had hem vrijdag al af, maar ben vergeten het kaartje te plaatsen. Toch wil ik jullie even laten zien wat ik er van gemaakt heb. De opdracht was een layout welke je na moest maken. Ik heb er maar een geslaagd kaartje van gemaakt, want deze periode is weer aangebroken.

Het gebruikte papier is van Basic Grey- Capella. Ik heb echter 1 stukje ander papier gebruikt van pink payslee - Worker Bee. Het afdrukje is van Hanglar & Stanglar ingekleurd met natuurlijk derwent.


Ik heb voor moederdag een tijdschrift van magnolia gehad waar ik het volgende kaartje uit heb gehaald. Het afdrukje heb ik gemaskerd met een hekje van de stampie clearstamps. Hij was niet lang genoeg, maar dit was met een verlengde afdruk zomaar verholpen.

Het papier is van my minds eye - Little miss muffet. Het afdrukje heb ik ingekleurd met distress inkt.
Groetjes Geertje

5 opmerkingen:

Jolita zei

Wat een prachtige kaarten!!!
Erg mooi gekleurd zeg en leuke kleuren.

Groetjes,
Jolita

Hetty zei

Wat een schitterende kaartjes heb je
weer gemaakt

gr hetty

Angelique zei

Jammer zeg dat je te laat was met plaatsen! het is wel een super mooie kaart! heerlijk papier en prachtig gekleurd!!

*Ellen* zei

he wat jammer je kaartje is zo prachtig, maar je kunt weer een nieuwe poging wagen met onze nieuwe challenge, en je andere kaartje is ook een prachtig en schattig kaartje

Annemarie zei

Prachtige kaartjes Geertje!