maandag 17 mei 2010

Zoet doosje

Ik heb voor mijn lerares een leuk zoet doosje gemaakt. Ze is in verwachting en ik vond het wel leuk om een kleinigheidje te geven. Ik heb er een rompertje in gedaan, in de kleuren crème/groen. Ik vond de kleurcombi best wel lastig aangezien ik natuurlijk niet weet of het een jongen of een meisje wordt. Het papier is van daisy bucket - playful petals. De vlinder is een nestability van mijn moeder. Ik heb haar deze voor moederdag gegeven, zo kan ik hem zelf ook nog eens gebruiken, hihihi.

Groetjes Geertje

5 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een schattig doosje, prachtig is dit

Angelique zei

prachtig doosje heb je gemaakt! handig zo'n moederdagkado hihii...

Hetty zei

Wat een schitterend doosje wat zal ze daar
blij mee zijn

gr hetty

Annemarie zei

Erg mooi Geertje.

Welmoed zei

Het is een prachtig cadeautje geworden!
vr. gr. Welmoed