maandag 15 maart 2010

Herenkaartje gemaakt

Al sniffend en kuchelend heb ik deze week een herenkaartje gemaakt. Zoals zovelen heb ik een griepje te pakken, en komt er weinig tot niets uit mijn handen. Moe, moe en nog eens moe. Inspiratie is ver te zoeken. Lang leve de tijdschriften op zo'n moment. Ik heb met behulp van de nieuwe cards-only dit herenkaartje gemaakt. Lekker simpel en snel kaartje, met toch wel een leuk resultaat.
Het papier is van de nieuwe lijn die ik vorige week voor mijn verjaardag heb gehad. Heerlijk papier om mee te werken. Ook de ponsen zijn nieuw. Erg leuk om al die nieuwe spulletjes uit te proberen.
Groetjes Geertje

3 opmerkingen:

Miranda zei

Ziet er erg leuk uit dit herenkaartje
Beterschap !!!
Groetjes Miranda...

Angelique zei

beterschap ermee hoor! je kaart is toch prachtig geworden!!

regina zei

hoi

ziet er leuk uit hoor!!!

beterschap!!

gr regina